• Bedre råd. Ærlige priser. Med garanti.
Spørgsmålstegn

Andre spørgsmål

Kan butikken have min vare stående til senere afhentning?

Når varen er købt og betalt, er det ikke længere Daells Bolighus' ejendom. Derfor skal varen hurtigst muligt, og inden butikken lukker, afhentes i vareudleveringen, på den måde risikerer butikken heller ikke at sælge din vare påny.

Hvor/hvordan kan jeg deltage i konkurrencer?

Vi afholder løbende konkurrencer, og er du den heldige vinder, vil du blive kontaktet direkte. Skulle du mod forventning ikke have hørt fra os, kan du skrive til os her.

Hvad indebærer 100% prisgaranti?

I Daells Bolighus vil vi være konkurrencedygtige og arbejder hver dag på at have de laveste priser. Men lad os være ærlige. Bolig- og livsstilsbranchen vælter sig i tilbud og rabatter, både på internettet og i de fysiske butikker. Mange butikker giver prisgaranti, men i Daells Bolighus er vi unikke, ved at vi giver 100% prisgaranti.Det vil sige, at vi matcher alle konkurrenter, både i fysiske butikker såvel som online butikker.


Visse produkter sælges endda under forskellige navne i de forskellige kæder. Vi matcher identiske varer uagtet, om konkurrenten kalder varen noget andet. Så finder du en vare hos en konkurrent i samme periode til en lavere pris, sælger vi varen til en tilsvarende pris. Medbring blot dokumentation enten fysisk eller på din mobil.Du kan gøre brug af prisgarantien ved dit køb eller helt op til 30 dage efter varen er leveret/udleveret. Det kalder vi 100% prisgaranti.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Så kan du læse mere i vores handelsbetingelser eller leveringsbetingelser.

​​​​​​​Ellers er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her.