Leveringsbetingelser
Pakkepost via Postnord
Småmøbler og boligtilbehør op til 20 kg vil blive leveret som pakkepost til den ønskede pakkeshop. Der kan opstå situationer, hvor fragtselskabet leverer til en anden pakkeshop pga. pladsproblemer. Disse varer kan også sendes med hjemmelevering. Dette vil ske 2-5 hverdage efter vi har modtaget din ordre, såfremt varen er på lager. Du vil modtage en mail med et trackinglink, så du kan følge din leverance.
Levering
0-5 kg
5-15 kg
15-20 kg
Pakkeshop
29 kr.
49 kr.
ikke muligt
Hjemme
39 kr.
59 kr.
99 kr.
Click & Collect
Du kan stadig købe dine varer med Click & Collect til afhentning i bolighuset i Glostrup eller Odense.
- Læg varen/varerne i kurven
- Afslut og betal bestillingen
- Dine varer er klar til afhentning efter 2 timer
- Afhent i det valgte bolighus' åbningstider (indenfor 14 dage)
Pengene bliver først trukket efter afhentning, men vil ligge reserveret på din konto fra din bestilling er blevet oprettet. Ved spørgsmål skriv til service på service@daells-bolighus.dk.
Lån en trailer
Når du handler i Daells Bolighus har du mulighed for at låne en gratis trailer via Freetrailer i Glostrup eller Odense.
Levering med fragtmand
Leveringsbetingelserne gør sig gældende både ved køb i vores fysiske butikker og via vores webshop. Det er dit ansvar at oplyse den korrekte leveringsadresse, inden leveringstidspunkt aftales.
Det er vigtigt, at du er hjemme i det aftalte tidsinterval, så du kan kvittere for leveringen, da chaufføren ikke kan efterlade varerne uden underskrift fra en myndig person.
Du modtager en SMS aftenen før med et nærmere tidsinterval. Bemærk, at dette er et estimat , og at du derfor skal være tilgængelig på adressen i hele det bestilte tidsinterval.
Er der ingen hjemme på adressen til at modtage varerne, vil chaufføren tage varerne med retur, og der vil blive opkrævet et ekstra gebyr, svarende til fragtens fulde værdi.
Kan du ikke være hjemme bedes du kontakte Daells Bolighus' kundeservice på telefon: +4543308888.
Bemærk! Levering er kun muligt på hverdage, og er ikke muligt i weekenden eller på helligdage.
Tidsrum
Mellem kl. 08.00 og 21.00
Booking
3 hverdage før leveringen
Notificering
SMS aftenen før med nærmere tidsinterval
Opkald 30 min. før forventet ankomst
*OBS!
Ekskl. ikke brofaste øer
For levering til en ikke brofast ø, kontakt kundeservice for bestilling af dine varer.
Kantstenslevering 439 kr.
Oftest vil leveringen til kantsten blive leveret i en stor lastbil, og du bør derfor sikre, at der er tilkørselsforhold til en lastbil, tæt på din bolig. Lastbilen kommer så tæt på din bolig som muligt og leverer varerne her, også selvom det kan være længere væk, end den nærmeste fortovskantsten.
Ekskl. ikke brofaste øer.
Levering med indbæring 839 kr.
Varerne leveres til det anviste rum, hvis det vurderes forsvarligt. Det er muligt at lave tilkøb af tre tillægsydelser på udvalgte produkter ved levering med indbæring, som skal være bestilt på
Ekskl. ikke brofaste øer.
Tillægsydelser ved levering med indbæring
Når du vælger tillægsydelser er det pr. varenummer du har købt/køber.
Udpakning og bortskaffelse 184 kr.
Varen bliver båret ind i det ønskede rum, pakket ud og emballagen bliver taget med retur og håndteres med respekt for miljøet.
Let montering 483 kr.
Varen bæres , pakkes ud og monteres på det af kunden anviste sted. Bemærk, at medarbejderen fra DSV bærer sikkerhedssko og ikke må tage sine sko af ifølge loven. Derfor skal gulve afdækkes, og der skal være frie adgangsveje til det sted, hvor varen ønskes monteret.
Gamle møbler med retur 451 kr.
Varen bliver båret ind, og vi tager tilsvarende brugte møbler med retur til miljømæssig korrekt bortskafning. Ved tilsvarende møbel 1:1 forstås, at hvis der leveres én enkelt sofa tages der én enkelt sofa med retur, ikke flere sofaer eller andre typer møbler. Det er vigtigt, at møblet der skal afhentes er adskilt inden chaufføren ankommer.
FAQ om levering
Leveringsbetingelserne er senest opdateret d. 15. august 2025