Kundeservice
Kundeservice
Spørgsmål om lagerstatus
Handler du på www.daells-bolighus.dk, kan du under produktet se, om den ønskede vare er på lager online og i vores butikker.
På www.daells-bolighus.dk kan du på varens side se, hvor den er på lager eller hvornår varen forventes på lager igen, hvis den er udsolgt. Det er dog stadig muligt at købe varen, hvis der er en forventet leveringsdato på produktet.
Det er muligt at bestille en varer der ikke er på lager, hvis der står en forventet leveringsdato, og så vil varen blive sendt til dig, så snart varen er på lager igen. Hvis der ikke står en forventet leveringsdato, betyder det, at vi ikke har fået bekræftet næste levering. Det er ikke muligt at bestille en vare, som ikke har en bekræftet leveringsdato. Hold løbende øje med hjemmesiden, for at se, hvornår varen kommer på lager igen.
Hvis din ordre skal leveres med fragtmand, modtager du en sms med et bookinglink, så snart varen er klar til dig.
Nej, butikkerne har ikke mulighed for at sende varer direkte.
Nej, det er desværre ikke muligt at sende varen til butikken.
Vi lægger som udgangspunkt ikke varer til side, men vi anbefaler, at du bestiller varen som Click & Collect i stedet. Varen vil være reserveret til dig, så snart du har modtaget en bekræftelse.
Det vil ofte være muligt, at få sendt varer fra én butik til én anden. Kontakt os her for nærmere oplysninger.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Læs mere i vores handelsbetingelser eller leveringsbetingelser.
Ellers er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.