Lagerstatus

Har I varen på lager?

Handler du på www.daells-bolighus.dk, kan du under produktet se om den ønskede vare er på lager. Ønsker du at kende lagerstatus på varer i vores fysiske butikker, kan du kontakte os på + 45 43 20 88 88.


Bestiller du varer som Click & Collect, vil butikken kontakte dig, og oplyse dig om varen er på lager og klar til afhentning.

Hvad betyder det, at varen ikke er på lager online?

Det betyder, at varen ikke kan sendes til dig pt. Hvis der står en forventet leveringsdato kan varen stadig bestilles, og vil blive sendt straks efter vi får den på lager. Hvis der ikke står en forventet leveringsdato, betyder det, at vi ikke har fået bekræftet næste levering. Det er ikke muligt at bestille en vare, som ikke har en bekræftet leveringsdato. Hold løbende øje med hjemmesiden, for at se hvornår varen kommer på lager igen. Det er muligt, at varen er tilgængelig i én af vores butikker. Du kan få oplyst lagerstatus ved at kontakte os på + 45 43 20 88 88.

Den ønskede vare er ikke på lager online, men er på lager i en butik, kan de sende direkte til mig?

Nej, butikkerne har ikke mulighed for at sende varer direkte.

Den ønskede vare sælges kun online, kan jeg få den sendt til butikken?

Nej, det er desværre ikke muligt at sende varen til butikken.

Kan butikken lægge en vare til side til mig (reservere)?

Vi lægger som udgangspunkt ikke varer til side, men vi anbefaler, at du bestiller varen som Click & Collect. Varen vil være reserveret til dig, så snart du har modtaget en bekræftelse.

Kan jeg få en vare sendt fra en butik til en anden?

Det vil ofte være muligt, at få sendt varer fra én butik til én anden. Kontakt den butik, som du ønsker varen sendt til, for at høre nærmere.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Så kan du læse mere i vores handelsbetingelser.

​​​​​​​Ellers er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her eller på tlf. +45 43 20 88 88.