• Bedre råd. Ærlige priser. Med garanti.
  • Faste lave priser 365 dage om året.
Spørgsmålstegn

Spørgsmål om ordre

Kan jeg se varen, før jeg køber?

Vi har alle vores varer udstillet, men det er dog muligt at større varer samt bestillingsvarer ikke er fysisk udstillet, men vil være vist på fotostat.

Hvornår kan jeg forvente at modtage min ordre?

Hvis du bestiller små møbler og boligtilbehør op til 20 kg sendes dine varer med Postnord, som pakkepost til den ønskede pakkeshop. Dette vil ske 2-5 hverdage efter vi har modtaget din ordre, såfremt varen på lager. Ved køb af større møbler som er bestilt med levering til kantsten eller levering med indbæring kan forventes leveret indenfor 4-7 dage. Levering er dog kun muligt på hverdage. Hvis du har bestilt varer via Click & Collect kan dine varer afhentes lige efter bestillingen, hvis varen er på lager – husk dog at afvente et opkald fra os med besked om lagerstatus.

Kan jeg spore min ordre?

Hvis du bestiller små møbler og boligtilbehør op til 20 kg sendes dine varer med Postnord, som pakkepost til den ønskede pakkeshop. Du vil modtage en mail med et trackinglink, så du kan følge din leverance. Ved køb af større møbler kan din ordre ikke spores, men du booker levering ved køb af varen/varerne, så du kan vælge hvornår du ønsker at modtage dit køb. Hvis varen/varerne ikke er på lager, når de købes online, modtager du et link til booking af levering, når varen er på lager igen.

Hvordan kan jeg annullere min ordre?

Har du bestilt varer på www.daells-bolighus.dk, kan du, indtil din ordre er pakket, annullere din bestilling.


Du kan annullere, ved at skrive til os på onlinebestillinger@daells-bolighus.dk eller ved at kontakte os på telefon + 45 43 20 88 88.

​​​​​​​

OBS! Specialbestillinger og bestillingsvarer kan ikke annulleres.

Hvordan ændre jeg mine kontaktoplysninger?

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Så kan du læse mere i vores handelsbetingelser eller leveringsbetingelser.

​​​​​​​Ellers er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her.