Kundeservice
Kundeservice
Spørgsmål om ordre
Hvornår kan jeg forvente at modtage min ordre?
Hvis du bestiller små møbler og boligtilbehør op til 20 kg sendes dine varer med Postnord, som pakkepost til den ønskede pakkeshop. Dette vil ske 2-5 hverdage efter vi har modtaget din ordre, såfremt varen på lager. Ved køb af større møbler
Kan jeg spore min ordre?
Hvis du bestiller små møbler og boligtilbehør op til 20 kg sendes dine varer med Postnord, som pakkepost til den ønskede pakkeshop. Du vil modtage en mail med et trackinglink, så du kan følge din leverance. Ved køb af større møbler kan din ordre ikke spores, men du booker levering ved køb af varen/varerne, så du kan vælge hvornår du ønsker at modtage dit køb. Hvis varen/varerne ikke er på lager, når de købes online, modtager du et link til booking af levering, når varen er på lager igen.
Kan jeg ændre min ordre?
Har du bestilt dine varer online, skal du kontakte vores webshop og høre om dine muligheder. Du finder telefonnummer og telefoniske åbningstider for webshoppen her. Hvis dine varer er bestilt i en af vores butikker, skal du kontakte den pågældende butik, hvis du ønsker at ændre din ordre. Find kontaktoplysninger og åbningstider til Daells Bolighus butikker her.
Hvordan kan jeg annullere min ordre?
Har du bestilt varer på www.daells-bolighus.dk, kan du, indtil din ordre er pakket, annullere din bestilling. Du kan annullere, ved at skrive til os på onlinebestillinger@daells-bolighus.dk eller ved at kontakte os på telefon + 45 43 20 88 88.
Har du bestilt varer i én af vores butikker og ønsker at annullere ordren, kan du kontakte butikken på + 45 43 20 88 88.
OBS! Specialbestillinger og bestillingsvarer kan ikke annulleres.
Hvordan ændre jeg mine kontaktoplysninger?
Har du bestilt dine varer online, skal du kontakte vores webshop og give dem dine kontaktoplysninger. Du finder telefonnummer og telefoniske åbningstider for webshoppen her. Hvis dine varer er bestilt i en af vores butikker, skal du kontakte den pågældende butik, hvis du ønsker at ændre dine kontaktoplysninger. Find kontaktoplysninger og åbningstider til Daells Bolighus butikker her.
Kan jeg se varen, før jeg køber?
I vores butik i Glostrup har vi alle vores møbler udstillet. Ønsker du, at se en bestemt varer i vores butik i Odense, bedes du kontakte butikken for at høre om den pågældende varer er udstillet. Find kontaktoplysninger til butikkerne og deres åbningstider her.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kan du læse mere i vores handelsbetingelser eller leveringsbetingelser.
Ellers er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her eller på tlf. +45 43 20 88 88.