Velkommen til Daells Bolighus

Vi håber, at du i Vores udvalg af møbler og boligudstyr vil finde det, du søger i en kvalitet og til en pris, du vil synes om. Husk altid at ved prissammenligning, at se på priserne og ikke besparelserne, så vil du opdage hvor bilige vi er i Daells Bolighus.

I Glostrup og Odense finder du de store bolighuse med det største sortiment. I de øvrige bolighuse finder du et mindre, men godt udpluk af det omfattende sortiment.

Åbningstider

Find nærmeste butik og åbningstider.

Parkering

Det er nemt at besøge alle Daells Bolighuse - der er fri og ubegrænset parkering lige ved døren.

Levering

Levering med 2 mand - HER&NU*

Inkl. fuld indbæring til første rum fra 350 kr.
Leveringsformer
Tidsrum
Pris
Levering på hverdage (Glostrup)
ml. 10-15
Fra 350,-
Levering på hverdage (Alle)
ml. 14-19
Fra 350,-
Levering i weekend (Glostrup)
ml. 11-15
Fra 350,-
Levering i weekend (Alle)
ml. 14-19
Fra 350,-
Levering inkl. udpakning og bortskaffelse af emballage
Fra 700,-
Levering inkl. bortskaffelse af møbel svarende til det leverede
Fra 1100,-
Priser for hjemkørsel af møbler

Beskrivelse
Kolli
Inkl. moms
0-50 kg
max 4 kolli
350,-
Enkeltmøbler, fri vægt
max 4 kolli
475,-
50,1-500 kg
frit antal kolli
625,-
> 500,1 kg
frit antal kolli
1075,-
Levering over 3. etage tillægges
375,-
Levering over 8. etage tillægges
625,-
Udpakning og medtagning af emballage
350,-
Bortskaffelse af skrotmøbler
600,-
Booking
Hverdage inden kl. 16, weekend inden kl. 12, levering samme dag booking skal ske senest 2 timer inden det ønskede tidsrum
Notificering
SMS 30 min. før levering
*OBS!
Kan kun bookes i vores fysiske butikker, og hvis varen er lagerførende i butikken

Levering med 2 mand*

Inkl. fuld indbæring til første rum fra 599 kr.
Leveringsformer
Tidsrum
Pris
Levering på hverdage
ml. 8-15
599,-
Levering på hverdage
ml. 15-22
599,-
Levering i weekend: ikke muligt
Booking
3-4 hverdage før levering.
Notificering
Opkald 30 min. før levering
*OBS!
Gælder hele landet, ekskl. ikke brofaste øer

Levering med GLS pakkeshop, koster 49 kr.

Leveringsbetingelserne finder både anvendelse ved køb i vores fysiske butikker og via vores webshop www.daells-bolighus.dk. Varerne leveres på det sted på leveringsadressen, som du har bestemt forudsat, at der er fri passage.

Det er dit ansvar at oplyse den korrekte leveringsadresse, inden leveringstidspunkt aftales. Det er vigtigt, at du er hjemme i det tidsrum, vi har aftalt til levering af dine varer. Kan du ikke være hjemme skal du kontakte Daells Callcenter på 43208888.

Ændring af leveringstidspunkt/forgæves levering

Ændring eller annullering af leveringstidspunkt eller adresse skal ske i butikkens åbningstid og senest 3 hverdage inden aftalte dato. Ved senere ændring/annullering er vi desværre nødt til at opkræve et nyt fragtgebyr for den ændrede levering.

Hvis du ikke er hjemme på det aftalte leveringstidspunkt, opkræves fragtgebyr for en evt. ny levering. Ved forgæves levering påregnes minimum 2-3 dages ekstra leveringstid pga. genindlagring og ny ruteplanlægning.

Er fragtmanden ikke kommet inden for det aftalte tidsrum, skal du meddele dette inden 24 timer til Daells Bolighus Callcenter på 43208888, eller pr. mail til callcenter@daells-bolighus.dk.

Indbæring af varer

Inden vi leverer dine varer bedes du sikre dig, at der er fri og uhindret adgang til først mulige rum i boligen. Det vil sige, at varen kan passere trappeopgange, døråbninger, entre og lignende. Hvis vi ikke kan levere varen af pladsmæssige årsager, tilbageholder vi fragtgebyret, ligesom der også opkræves fragtgebyr for en evt. ny levering.

Af arbejdsmiljømæssige hensyn, kan vare på over 70 kg kun leveres, hvor tekniske hjælpemidler kan anvendes – og ellers kun til fortovskanten. Vi har desværre ikke mulighed for at adskille varerne på adressen.

Accepteres udpakning af varen for at lette indbæring, er dette på eget ansvar. Ved varer købt i vores fysiske butikker, vil en udpakning medføre at returretten frafalder.

Chaufførerne må, af sikkerhedsmæssige hensyn, ikke tage deres sko af under levering af varer. Evt. afdækning af gulv er kundens eget ansvar og skal være sket, inden chaufførerne ankommer på adressen. Daells Bolighus kan ikke stilles til ansvar for evt. rengøring af gulvbelægning/tæpper ved mangelfuld eller manglende afdækning.

Modtagelse af beskadiget vare

Hvis emballagen er beskadiget ved levering eller bærer synlige tegn på defekt, skal der på fragtbrevet kvitteres for modtagelsen med forbehold for eventuelle skader på indholdet. Alternativt kan nægtes modtagelse af varen. Konstateres transportskaden først senere, skal der reklameres hurtigst muligt og inden for rimelig tid.

Beskadigelse af indbo/bolig ved levering

Sker der, ved levering skade på indbo eller bolig, skal dette noteres på fragtbrevet/følgesedlen inden chaufførerne forlader adressen. Herefter kontaktes Daells Bolighus på 43208888.

Hvis der endvidere konstateres skader på godset eller i forbindelse med indbæringen på ejendommen, så få chaufføren til at udlevere blanketten ”Kundeskadeanmeldelse” som forefindes i vognen, hvilken chaufføren udfylder og underskriver, og anmelder skaden senest 4 dage efter modtagelse til forhandleren, så finder forhandler og 3x34 Logistik en løsning på dette.

Pakkepost

Småmøbler og boligtilbehør op til 20 kg, vil blive leveret som pakkepost til ønskede pakkeshop. Dette vil ske 2-5 hverdage efter vi har modtaget din ordre, og varen er på lager.

Forsinkelser

Ved Forsinkelser Ved eventuel leveringsforsinkelse kompenserer Daells-Bolighus kunden med maksimalt 1500 kr. af den forsinkede vares pris.
Kompensationen beregnes i henhold til følgende: 7-21 dages forsinkelse: 5% af produktets værdi 22-35 dages forsinkelse: 10% af produktets værdi.

Kunder kompenseres ved henvendelse til Daells Bolighus efter modtagelse af ordre.

Alt kompenseres gives på gavekort

Trailer

Når du handler i Daells Bolighus kan du låne en gratis trailer, vi kan ikke resevere trailere, hør nærmere i butikken.

Prisgaranti

Vi har prisgaranti, hvilket vil sige, at vi hele tiden arbejder ud fra at have den laveste pris, og holder øje med vores konkurrenters priser. Vores prisgaranti betyder, at hvis du finder en identisk vare til en lavere pris ved en national konkurrent i samme uge, som vores vare er markedsført, refunderer vi prisforskellen. Det forudsætter dog, at varen kan leveres andetsteds her og nu. Medbring dokumentation i form af annonce, katalog eller faktura. Prisgaranti sikrer dig, at du altid trygt kan handle i Daells Bolighus - du får nemlig altid den laveste pris. Prisgaranti gælder ikke for varer, som andre kun udbyder i begrænset kø- og åbningstilbud, i begrænset omfang og tid, skaffevarer, samt internetbaserede forretninger uden fysiske butikker.

Du har fuld returret

Fortryder du købet af en vare, tager vi den retur i original og ubrudt emballage indenfor 30 dage efter købet, ved fremvisning af faktura.

Trustpilot

Vi ville virkelig sætte pris på det, hvis du ville bruge et øjeblik på at fortælle om din oplevelse med os på Trustpilot. Vi værdsætter vores kunders feedback i høj grad, så vi hele tiden bevare og forbedre vores service, samtidig vil du hjælpe andre kunder med at få et overblik over Daells Bolighus. Bedøm os på Trustpilot.

Reklamation

Som forbruger har du ifølge købeloven 24 måneders reklamationsret til privat bruge, benyttes Daells Bolighus møbler til erhverv, vil købet ikke være omfattet af reklamationsretten.

De fleste af Daells Bolighus varer er lavet af naturmaterialer, som kan have behov for reglmæssig pleje og vedligehold, ellers kan det påvirke varens levetid. Du er altid velkommen til at kontakte vores personale for råd og vejledning om korrekt pleje.

For at vi kan behandle din reklamation, skal følgende være opfyldt:

  • Du skal kontakte os ved fejl/mangler, når det opdages.
  • Varen skal være indenfor reklamationsretten.
  • Varen skal være behandlet forsvarligt og korrekt vedligeholdt.
  • Varer skal være brugt privat, og ikke til til erhverv.

Modtager du en vare med fejl eller mangler, udbedres denne som udgangspunkt ved reparation eller udskiftning af reservedel, hvis dette ikke kan ske, ombyttes varen eller dele af denne forudsat, at det ikke medfører Daells Bolighus uforholdsmæssige omkostninger. Da mange af vores varer kommer fra det meste af verden, må der gå mellem 2-6 uger før en eventuel udbedring kan gennemføres, selvom vi naturligvis altid vil forsøge at løse sagen hurtigst muligt.

Hvis vi afviser at behandle din reklamation eller afviser reklamationen, og du er uenig i denne beslutning, skal du vide, at du altid kan klage til forbrugerklagenævnet på www.forbrug.dk.
Konkurrense- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby